De synergie tussen sales, marketing en de grafische vormgeving

het perfecte recept voor een sterke merkcommunicatie

Voor onze klanten willen we streven naar een perfecte synergie tussen sales, marketing en grafische vormgeving om de marketingacties doelgerichter en effectiever te maken. Het traditionele samenwerkingsmodel waar het grafisch bureau vanuit zijn 'ivoren toren' gaat opereren is ondertussen achterhaald. In de huidige vluchtige tijdsgeest waarin we momenteel leven is het van uiterst belang dat marketingacties heel snel en efficiënt moeten worden gelanceerd. Het word tijd dat we 'de middle man' elimineren in het interne communicatieproces om een efficiëntere communicatie flow te krijgen tussen de strategie en de uitvoering. We willen onze klanten een voorsprong op de concurrentie door heel nauw samen te werken met het sales- en marketingteam van onze klanten.  

Een kortere time to market

Door een ongefilterd contact tussen de ervaren grafici en de interne marketing elimineer je de kans op verkeerde interpretaties van briefings, wat resulteert in minder correctierondes en een veel kortere time to market.

Geen verborgen kosten

Je krijgt een vast dagtarief dat je vermenigvuldigt met het aantal dagen dat je onze sherpa’s inschakelt. Alle kosten zitten inbegrepen in de prijs dus ook transport, laptop, gsm, verzekeringen enz.

Hou je budget onder bedwang

Door de flexibele werkwijze hoef je geen onnodige loonlasten te voorzien in je marketing budget. Een compleet grafisch team op de payroll resulteert vaak in een stuk overbodige marketingacties met als enig doel hen fulltime ‘bezig’ te houden. Acties die op hun beurt vaak onnodige extra kosten met zich meebrengen.

Ruimte voor creativiteit

Door een team van grafische experten op de werkvloer van jouw bedrijf te hebben, geniet je van zowel hun expertise als hun creatieve invloeden. Maar door de nauwe samenwerking kan je als brand owner blijven waken over de visuele merkidentiteit.
Identiteit
Adresgegevens
Stel je vraag